Ми дбаємо про якість наших товарів та якість надання послуг, тому випадки отримання неякісних товарів вкрай рідкісні.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» якщо ви виявили істотні недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника, ви маєте повне право вимагати заміну товару або повернення своїх грошей. Претензії щодо якості товару приймаються не пізніше ніж через 3 дні з моменту отримання.
У разі пошкоджень, отриманих під час перевезення, претензію необхідно пред'явити компанії-перевізнику.
Обміну та поверненню не підлягають товари, виготовлені в індивідуальному порядку під розмір або з параметрами визначеними замовником, за винятком товарів з дефектами.
Повідомити про дефект, отримати реквізити для відправки товару або дізнатися подробиці по поверненню та обміну ви можете за телефонами: +380675231566, +380952606246, +380732640465, через Viber, Telegram, WhatsApp за номером +380638536770 або електронною поштою info@stend.in.ua. Також ви завжди можете прийти до нас в офіс в Харкові на Салтівці за адресою: вулиця валентіновскім, 24 (біля ст. М. Студентська).
Звертаємо вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою. Зворотну доставку оплачує покупець.